Online users

Follower

Monday, April 12, 2010

No Strings Attached

Naifnya pemikiran aku apabila ber inferens, jika ada komputer, maka ada internet.

Inferensku terbukti terpesong apabila setiap kali aku buka application Internet Explorer di pc jiranku, perkataan ini akan keluar 'Sorry, your page cannot be displayed. Please check the internet connection bla bla bla'. Apasal tak boleh? Ini bukan komputer namanya kalau tak ada internet! Bersungguh-sungguh aku marah. Sekali jiran aku bagitahu yang internet kena pasang asing. T_T Dari situ baru aku faham kalau nak pasang internet kena ada dial-up connection. Senang cakap, kena ada line telefon. Baru ada internet nya. Baru tak keluar statement merah kat atas tu.


Bila teknologi makin canggih, dah tak payah pakai kabel telefon dah. Orang pakai wireless pula. No strings attached! Lebih senang macam ni sebabnya kita bebas nak usung laptop kita kemana saja untuk online. Tak perlu attach dengan kabel telefon dah. Wow.I loike. Bagi yang tak reti duduk diam tu, elok sangatlah pakai modem yang macam ni.Ehem.Merujuk kepada tuan punya blog.

P1 Wimax adalah salah satu pilihan yang boleh kita guna untuk internet surfing. Ala yang iklan potong, potong, potong tu. Hehehe. Senang saja. Just plug in device ini ke USB port, tunggu signal dan anda boleh main internet sampai lebam di mana saja anda suka. Dalam bilik, dapur, toilet, setor, anda tentukan. Wah. Apasal cakap macam promoter ni? Hehehe.

Lepas ni, mak cik boleh siram pokok bunga sambil blogging dan facebooking menggunakan P1 Wimax! Weehuu! No strings attached babeh. Time masak pun boleh update twitter selalu. Hoho.Mak cik suka sungguh lah!

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

5 comments:

p i j a h said...

berukband lagi best.

fesbuk kat opis kena block.

maka saya beintenet di opis dgn menggunakan broadband. aha~

Hizami Li said...

ahha.
aku suka ur words.
best2.
:D

Sharinginfoz said...

memang menyenangkan

Surat
LHDN


Family
Day

Unknown said...

kagum sungguh org rajin2 ni. haha.... duit duit!

I_Hate_Lolipop said...

aku sedang suffer membayar wimax sbyak 98 hengget sebulan tapi wimax kat damansara tak dapat sgt.damn it!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger