Online users

Follower

Friday, April 16, 2010

Pantang nampak SALE

Baru balik dari town. Asalnya nak cari baju I Love NZ untuk 4 orang yang menang contest 30999 tu, tapi alih-alih jumpa benda lain dulu. Aku memang pantang nampak sale 50% off ni. Cerah ja biji mata ni. Kebetulan Farmers ada buat 4 days sale untuk semua item. Tudiaa..Masuk ja building Farmers, kiri kanan tag 30%, 50%.

Aku dah lama pasang niat nak beli jacket. Dah banyak kali datang Farmers, tapi tak pernahnya nak turun harga. Hari ini kira langkah kanan la. Jangan main-main. Cek kat sini muat pakai baju saiz children. Ehem ehem ehem.Kalau diskaun, kat bahagian children sampai 50% off.Kat bahagian adult tak ada pula sampai banyak tu. Alang-alang dah muat saiz budak-budak, aku rembat je lah. Wah. Terasa diri sangat kecil bila muat pakai baju kanak-kanak. Muahaha.

Jacket saiz 12.

Sweater saiz 12.

p/s:Kan best kalau kat Malaysia pun dapat muat saiz kanak-kanak T_T

18 comments:

Hizami Li said...

eh.
aku dapat ke tak?
hurm.
;P

Whoopz said...

Lawo jaket itam tu..

Zati Tarhizi said...

eyh jacket hitam tu lawa lahh :)

oshinz said...

weh bangge kot muat size kanak-kanak. dah la semua baju kanak2 menarik. haha.. jeles aku tau!

Pepel BoNda AmaNi said...

best2...dulu akak muat la pakai t-shirt saiz budak2 12 tahun..la nie xyah la nak mimpi ngeri kan..uwaaaaaaaaaaaaa

NeenaAnuar said...

santekkkk nyer jaketttt!!

Dee said...

leather jacket tu cun..beli ar..

Judiene said...

kanak2 kt sne sume saiz ko dah
means kalo dowg umur cam ko, sure tggi drp ko
hahaha

AcanCapik said...

hoh, bergaya sungguh hang ni. parak kalau jadi laki hang ni. ngeeeeee... jgn marah no, nanti nmpak tua. =p

s A i F u L z A k W a N ® said...

pergh..sale..bes2..hehehe

░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░▀▄░ ░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░

Anonymous said...

walawe... lawa jaket2 tuh en.. xD

Ini Cerita Saya said...

sale...mmg rambang mate...=)

AkU said...

Aku suke jacket tuh..kasik kat aku je la..bdn kita saiz lebih kurang je..hehehe..

Qib said...

HUH.. WANITA/REMAJA/KANAK-KANAK/ TAK DAPAT DIPISAHKAN DARIPADA SALE

Kamsiah yusoff said...

cantiknya...tp kalau pakai kat mesia...mau berkilo2 peluh keluar...

AwinLaLaLa said...

ske gilerrr that leather jacket!!! cun meletopp!!! i have one too! bawoo beli gak.. tp ader hoodie kat blakang.. hehehee xD

[z@ck] said...

Hizami Li..
ko ada dapat e-mail dari aku ke tak? kalau xda..x dpt la tu..hahaha

Whoopz..
jaket je ke yg lawa? hahaha

zati tarhizi..
yeah.puas hati sis dapat bli jacket tu.da lama aim =P

Oshinz d senorita..
memang aku bangga. terasa diri macam kanak2 kecil..hahaha

Purplelicious love..
akak bukan saiz 12 dah..plus baby dalam perut jadi dua kali ganda la..eehehehe

NeenaAnuar..
hihihihi..saya??

Dee..
sis..dah beli dah pong =P

Judiene..
erk..ada2 je kan ko..

[z@ck] said...

AcanCapik..
aku dah warning awal2 ni..i memang suka shoping..hahaha

saiful zakwan..
yeah baby! =P

Fikri..
aku tak lawa ka? hahaha

Ainnur Farihah..
yup..memang rambang mata.. =P

AkU..
*bt2 tak dengar*

PinQib..
yup..betul..kalau x suka shoping tu..bukan namanya perempuan..hehehe

Kamsiah..
hahaha..ha'ah sis..kat sini applicable la..kat mesia..jenuh bekuap hangat!

AwinLalala..
ye ke..wah..ini tak ada hood. slack sikit la..kalau tak..mesti lagi bergaya..cewah. =P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger