Online users

Follower

Wednesday, April 28, 2010

Rupa bilik budak educated

Keadaan bilik aku tatkala assignment bertimbun menyerang. Er..meja aku tak pernah kemas pun. Nampak la macam orang educated sikit kan. Kiri kanan buku. Kalau boleh, semua buku nak buka. Kalau boleh, nak gantung satu dinding dengan notes.Makanan sampingan perlu ada ye ketika study. Kalau tak ada keropok, kacang dan coklat beserta dengan air coke, memang tak sah. Inilah gaya hidup sihat.T_T

Supper untuk minggu ini. Peanut block Whittakers menjadi pujaan hati. Vanilla coke pula pelengkap citarasa. Aku tak terkejut kalau berat aku mencecah 60 kilo sebab benda ni. Sendiri cari pasal, sendiri tanggung la kan. Salah satu sebab rajin telan coklat kat sini kerana harganya murah. Harga satu block coklat ni baru $3.16NZD.

Ok. Nanti update lain. Busy ni. Heh.

18 comments:

Kamsiah said...

coke tu..jgn amik kerap sgt ya...manis...

Sharinginfoz said...

ooo macam ni rupanya bilik ya... hmmm lengkap semuanya kan.. yang penting boleh surf internet kan bagi menghilangkan tension kan...

Jom Makan Kek

Peri PiA said...

wah xpernah tgk la,Peanut block

jgn minum coke sgt ye,ehehe

ARC™ said...

kalau tgk bilik aku lg dahsyat hahaha

[s][u][e][h][a][n][n] said...

uik x mo la selalu sgt minum coke tu..x bagus tau. :)

mmg cmfm busy sebb xde pic langsung neh :p

zaizax said...

wet, coklet, nak cket
tapi coke tu, humm..minum air kosong la lagi baguihh.igt masa dpn cewahh

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

selamat menggemukkan badan zack!! haha.. bleh ah aku kirim coklat ni nanti. untuk gemukkan badan macam ko.

Whoopz said...

Masak dulu coke sebelum minum.. Hahah..
ini cerita pasal coke

LORD ZARA 札拉 said...

Zack~
bahaya minum Coke selalu sayang~

black_mel said...

choc bar...besarnya...tiba2 teringin..huhuhu..

sI tEDI said...

nak coklat!

Fathi Adha said...

study ke makan? hehe

jgn lupa bawak balik cokelat banyak2..hee

lumut said...

aduuh..tibe2 rasa lapar...

syafawani said...

nampak mcm sedap ja zack..ishhkk teringin aihh..hehe

Fika said...

coklat tu nampak sedap ;D

AkU said...

lappy ko de mentol bulb meh??

joegrimjow said...

xp xp
dah berat nanti
boleh jumpa ku
heheh

kat new zealand pon ade bekalan
;)

~HANA~ said...

whittakers sangat sedap kan? favourite sejak datang nz =)

btw, gambar meja je ke? tak amek gambar bilik? mesti sebab lagi selerak kan? haha :P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger