Online users

Follower

Tuesday, April 13, 2010

Tekanan emosi

"Kenapa tak online???

Wa rindu sama lu. T_T.

Wa tension buat assignment ni. Wa nak ngadu sama lu. Ah. Wa tak kila. Lu kena online sikalang juga! "

Harap maaf. Penulis mengalami sedikit tekanan emosi gara-gara assignment Linguistic yang harus disiapkan dalam tempoh kurang dari 7 hari. Tolak makan, tidur, tengok tv,blogging, facebooking, tinggal 2 hari saja ruang yang ada untuk perah otak.

Kenapa perlu assignment? Ku rela test lagi.Tsk.

Nah! Amik hang. Tension punya pasai.

14 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

uiks.. idung kembang kempis la tak cukup udara siap esemen. cungap3!! haha.. sabo eh zack!

deus X machina said...

putih gigi
pakai kodomo lion ek
erk888

s A i F u L z A k W a N ® said...

░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░▀▄░ ░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░

Tendou Sani said...

chaiyok2...ekeke

Whoopz said...

Lor.. Awatnya ang ni zack? Menghoyan apa?

intan izani said...

betul2 tertekan ni
;)

noor afzan said...

huhu..
siannye die..=)

Bb Hussain said...

hehhe..comel gambar ;)

AkU said...

Hang memang TERBAEKKK la Zack..aku bangga ngan hang..

lol..been there..FUHHH..!!

Solehah said...

hehe..dah lama x mai melawat ang zack, awt jd lagu ni?

Dee said...

buat smpi siap no..lepas tu leh gi hoye..hoye..

I_Hate_Lolipop said...

takleh blah...kau masih mau berfacebook...

wawa said...

buat pelan2 na....jgn tensiyen2 keh =D

x-po said...

aiyoyoyoyoyoyoyoo

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger