Online users

Follower

Wednesday, May 12, 2010

Blog baru

Kami ada baby baru. Ini merupakan inisiatif beberapa blogger yang merasakan cohort kami perlu ada satu blog khas untuk memberikan informasi terbaru berkaitan aktiviti dan yang penting pasal elaun! Hahaha. Any peringatan dan teguran juga akan disalurkan dalam blog cohort. Bukan apa. Nak tegur direct, kot ada yang terasa hati. Maybe melalui blog, it's one way to remind us about our attitude and what so ever. Bukan senang nak manage 58 orang. Macam-macam pe'el. Kesian kat cohort leader. I'm one of the author yang diberi kuasa untuk update blog tu dari semasa ke semasa. Dah nama pun blogger tegar kan.

So, to all cohort 1 VUW-IPSAH dan any IPSAH's students yang nak tahu update terkini pasal batch kami, what going on here, especially juniors yang nak datang sini next year, sudi-sudilah singgah di blog ini. Sebarang request bolehlah ditinggalkan kat dalam chat box.

Diharap dengan adanya blog cohort, kita dapat sama-sama menyumbang idea dan feel free to tegur apa-apa yang dirasakan patut. Moga kita dapat manfaat bersama dari blog cohort. Insya-Allah.

p/s : Att, nanti after habis assignment, Zack hias blog cohort ye. Bagi meriah sikit. Hehe.

4 comments:

Dee said...

wah..tahniah..pendekatan yg bagus ni..

- said...

oh ada baby baru..

mommy!!

:p

Anonymous said...

masukkan sekali butang "like" ye haha..
terima kasih sbb sudi jadi author hehe

[z@ck] said...

Dee..
=)

cikgadis..
ye anakku.. =P

Att Ashburn..
hahaha..after hantar assignment ye.. =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger