Online users

Follower

Thursday, May 20, 2010

Jaket bulu-bulu.

Wan cakap kami macam orang Tibet T_T.Bulu kembang-kembang.

Sekarang dah start hujan lebat kat Welly. Penting untuk ada satu bubble jacket or puffer untuk keperluan semasa hujan.Paling penting ada hood.Err..Bulu tu accessory tambahan saja.Kalau dah hujan, sejuk tu memang tahap duk dalam freezer la.Kebas habis tangan ni. Masih dalam proses nak membiasakan diri tak nak pakai glove. Kang kalau dimanjakan sangat badan ni, takut tak dapat nak adapt dengan cuaca winter nanti.

Aku jarang nak pakai jacket bulu ni pergi kelas melainkan bila terpaksa saja. Ye lah. Segan kot nak pakai hebat-hebat pergi kelas. Kalau hari biasa, setakat pakai sweater or cardi ja. Tapi, kalau dah hujan, memang terpaksa pakai jaket bulu ni. Hang tengok la bulu dia. Tegak berdiri. Kembang lagu apa lagi. Hmphh. Dah serupa beruang kutub pun ada.

Hari jaket bulu sedunia. Hahaha.

25 comments:

noor afzan said...

haha..
kenapa semua kena da bulu?
kebetulankah?

░♥si lampu neon♥░ said...

macam orang eskimo da aku tgk ni haa

hiihi

bulu mu bulu ku juaa hak hak

Sharinginfoz said...

nampak macam pelik kan jaket ni tapi yang penting fungsinya

Pelajar IPT Beli Kamera Duit PTPTN

NeenaAnuar said...

kiut! :D

sasha* said...

haha sume ada bulu2.kalau kt masia mau hangit ketiak pakai kn :P

Whoopz said...

Kena byk mkn kari la zack.. Baru panas sket bdn kot.. Hahah.. :p
Bulu menatang apa tu zack?

baincardin said...

Baby Development - Month 4 - 6 plak...yay! ^_^

chocolate strawberry said...

shomel =)

Mawar_berduri said...

nak pinjam jaket bulu-bulu...chumil cam beruang kutub..hahahha

suezensuzanna said...

kelakar plak aku tgk jaket bulu ko nih... heheheh

Softtouch [Hanim] said...

comel je pakai jaket yg ade bulu2 tu...haahlah zack bulu dia tegak berdiri sgt..agaknya sejuk sgt kot tulah tegak berdiri jer..he he he

'AQILAH said...

comelnyer...hehe

syafawani said...

haha..shuwit nya suma:) mcm beradik-beradik..hik3

shazika said...

mcm org kat eskimo
duk dlm igloo
kak, nnt mesti ada salji kn
swonok




jgn segan ke laman sy yek

shazika said...

jgn segan ke laman sy yek
Cara menghilangkan stress ketika sedang ulangkaji versi Shazika

Izzatul Ismail said...

ptotla bntg byk togel2 bulu sume dh kne amek wat jaket ;p

hans said...

hahaha
aku nak pakai gi kuliah macam nih bleh tak?
sah panas mampus
dkt sana tak apa lah
sejuk
hahahaha

Chik chuMeLL said...

cantek jaket bulu ko yang..pakai kt m'sia alamatnya bersauna laa..huhuuu

mieza said...

comel lar zack ko pakai...hehe

[s][u][e][h][a][n][n] said...

hahhhaa..macam2 fesyen jaket bulu tu..heeee

Roxy zai said...

nak pinjam gak jaket bulu2 tu!!hakhakha

Peri PiA said...
This comment has been removed by the author.
Peri PiA said...

terbayang iglu pula :D

z@ck nmpk gebu dan comel

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehehehhe hari bulu2 sedunia la nie...cam kat eskimo pun ye gak nie..ehhehehe

Rara said...

tebal gila..kalo pkai kt msia mau nya peluh sakan..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger