Online users

Follower

Thursday, May 6, 2010

Kembar Zac Efron.

Dah macam Zac Efron kan? Glamour habis noks. Aku pun pelik juga apasal tiba-tiba jadi Zac pula ni? Seingat aku, aku letak preferred name Zack. Dia tertinggai huruf "K" kot. Bukan tak suka bubuh nama penuh. Tapi, aku nak bagi orang sini senang panggil nama aku. Memang aku address diri aku dengan nama Zack. Lagipun, nama ni dah sebati dengan jiwa aku since aku kecik lagi. Lec kat maktab pun memang panggil Zack. So, let it be that way. Cuma, family aku ja yang tak familiar dengan nama Zack ni. Tercengang juga depa kalau kawan aku call rumah nak cakap dengan aku. Ahahaha. Ada juga kena bahan sebab guna nama Zack. Ah. Peduli apa aku.

Oh. By the way, dah dapat IRD number pagi tadi. Lepas ni dah boleh mohon kerja part time. *berangan dapat genggam duit yang banyak*

Psst..tak boleh tulis "Z" saja. Kang depa pronounce "Zee".

8 comments:

Fatin Aliyya said...

hye kembar zac efron.hhe.=D.

wah bestnyer dpt keja kutip ceri.comeylnya.=D

ILA HonEyBuNNy said...

Wah zack..ko mmg berdikari....jaga diri sana...blik kdh jgn lupa buat kaki untk aku...ehheh..

Sheherazade said...

kadang org blh sebut "j@ck" muehehe

AcanCapik said...

hehe... popular you...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah nanti leh uat part time la nyek...best2..cari pengalaman kat negara orang...

Whoopz said...

Nanti leh tuka nama zack cherry lak.. :)

Judiene said...

hey zac?
nak kenal leh?
;P

[z@ck] said...

Fatin Aliyya..
ehem3..i mmg comel.wahahaha

HoneyBunny..
kalau tak berdikari..mmg duduk bawah celah ketiak family ja la..hehe

Peri PiA..
esp for the Chinese.. =)

AcanCapik..
hahaha..tau x pa..

Purplelicious..
hehe..saja nak cari pengalaman..untung2 dapat duit tmbhan.

Whoopz..
so girlish.hahaha

Judiene..
boleh.. =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger