Online users

Follower

Tuesday, June 8, 2010

Hujan main cuk cak cuk cak

Woih. Hari ini hujan main cuk cak cuk cak. Kejap lebat, kejap rintik. Tiba-tiba keluaq matahari sat. Lepas tu teruih gelap. Adoyai. Bermain dengan perasaan betul.Aku buat laundry dari pagi tadi sampai sekarang tak berambil. Nak keluar rumah takut kena hujan. Sejuk. Fikir esok-esok je la ambil laundry tu. Bukannya nak hilang pun. Tak ada sapa nak curi baju orang Melayu.Hahaha.

Ha.Tengok. Hujan dah stop pula. Tadi bukan main lebat macam nak runtuh atap rumah ni.Tekanan tekanan. Sebab apa tekanan? Sebab tak dapat nak tidur.Kena study. Kalau tidur sekarang, rasa bersalah dekat diri sendiri. T_T

Sekarang , pukul 5 petang cuaca dah start gelap. Dah kena pasang lampu bilik yang romantik ni. Argh. Tendency untuk tidur semakin tinggi!

Hujan ais dipercayai telah turun menyimbah Wellington. Urgh.Patutlah sejuk.

Kuat Zack kuat!

8 comments:

sI tEDI said...

yeah
!be strong beb!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

cepat studi.. jagan studo plak eh. hehehe. come on beb!! u can do it!

black_mel said...

haha...kira ok la tu..ujan kejap2..sini x ujan2...

hans said...

owh
rupa2nya hujan ais pun ada yer

Whoopz said...

Sama mcm kat tempat gwa zack.. Pg td panas, start tengah ari dah mendung.. Cuaca gini wat per0t gwa lap0r.. Pekena ruski best ni..

Izzatul Ismail said...

samalah sini.baju tak kering2

I_Hate_Lolipop said...

mcm tu ada petanda weh....

x-po said...

tido je keje..hahaha

-----------------------
Makin berumur, makin teruk perangaikah?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger