Online users

Follower

Wednesday, June 16, 2010

Ini yang ke-3.Al-Fatihah

Al-fatihah buat keluarga Mak Njang Sarimah diatas pemergian Pak Njang Mat Zin awal pagi tadi.Berita kematian ke-3 yang aku terima dari Malaysia selama 4 bulan aku duduk kat sini.Sedih.Walaupun aku tak berapa rapat dengan family arwah, tetapi kehilangan dia tetap dirasai.

Aku takut.3 kali dah jadi macam ni.Time aku jauh dari Malaysia.Kalau boleh, aku tak mahu dengar berita sedih lagi.Biarlah berita gembira pula lepas ni.Tapi kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan.Inikan pula soal ajal maut.Bukan urusan kita nak tentukan siapa hidup lama, siapa hidup kejap.

I know how it feels to lost someone you love the most.It hurts you a lot.Mari sedekahkan al-fatihah untuk arwah Pak Njang.

10 comments:

sizukaDeboss said...

sabar ye zack.alfatihah~

Peri PiA said...

Al-Fatihah,takziah

akak pernah melihat pemergian abg sepupu akak dpn mata :'(

..Aku Sendiri.. said...

takziah tuk akak.

sepet said...

takziah..al-fatihah utk arwah.

Whoopz said...

Al-fatihah untuk arwah..
Harap2 lepas ni xde lg sad news utk ko zack

hans said...

insyaallah
berita gembira akan menyusul

sHaiRA haIFA said...
This comment has been removed by the author.
sHaiRA haIFA said...

al-fatihah buat arwah.
semoga rohnye dicucuri rahmat..

Izzatul Ismail said...

al-fatihah

aMoR said...

al-fatihah

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger