Online users

Follower

Tuesday, June 29, 2010

Karate kid versi Insan Tinggi.


Ingat ada karate kid ja ka? Karate woman pun ada tau.Sepak bontot kau.Muahaha.Siapa suruh telanjang bulat tepi harbour?Tak senonoh betul.Siap ada sculpture telur lagi.Malu malu.

Ini versi manja sikit.Ajak balik rumah.Jom la bang.

Romeo take me somewhere we can be alone.Berebut jantan.Aku tak tahu la kerja siapa pi conteng bontot patung ni.

Entry agak tak ada motip.Saja nak tunjuk beginilah keadaan harbour di Wellington.Orang selalu main skate kat sini sebab dataran luas dan rata.Angin pula memang kuat.Tengok je la cardi aku berterbangan umpama merpati putih.Agak-agak ada tak mat saleh yang hilang kawalan waktu main skate lepas tu terhumban dalam laut? Nauzubillah.

11 comments:

Nur Su'aidah said...

ngahahah! comel je kot korang ih :)
ketawa sorang2 aku nampaknya :)

Peri PiA said...

perghh,z@ck rock! :D

sekamar rindu said...

teruja nengok patung2 tu..

leh wat balik malaysia ker patung2 tu..? hhee

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

menarik!!!! hehehe

zaza said...

perhh.. thumb up... kekeke..
sempoi btol dgn glove colourful tu... ehehe...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hhahahahah motip letak patung bogel dekat tepi laut cam tue?? hahahaha harus xcident kapal layar tue tengok patung bogel..nasib patung jantan..kot patung pompuan..hehehehe

Aku Chun said...

hahaha..memang terbaek nye pic arr..hehehe..

Izzatul Ismail said...

terer cardi kau bergaya zack haha :p

Whoopz said...

Mula2 k0 tendang.. Last2 ko berebut lak patung tu.. Hahah.. Ape yg korang lukis kat m0ntot pat0ng tu? Hahaha..

Softtouch [Hanim] said...

nasib tunjuk pic montot jer..kalu amik dr depan..pengsan akak ..he he he

Cikidong said...

kesian patung tu tawwww ahahahha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger