Online users

Follower

Wednesday, June 9, 2010

Kek lagi!


Mesti ampa muak dah kan aku duk bercerita bab birthday ni. Tapi tu la. Orang ramai sayang aku. Aku ingat, setakat dua kek ja aku dapat hari ini. Tup tup petang sikit, Balqis dan Mona pula datang bawa satu lagi kek. Mujur bukan kek coklat.Tapi kek span.

Makan lagi. Lagu mana tak tembam pipi ni.

Ha. Time ni muka dah tak busuk. Dah wangi dah.

Oh.Terpaksa tambah aksesori tambahan. Gumpalan rambut terjojoi keluaq. Bersama tukang buat kek, Balqis dan Mona.

Balik Malaysia nanti, semua budak TESL dah pandai buat kek. Bagus juga duduk oversea. Skill memasak makin mantop! Dari masakan kampung ke seni baking.

12 comments:

DILA is AZIE said...

besh nye makan kek. :)

yusuf mujahidin ™ said...

selamat zack..

Peri PiA said...

jeles :D

AcanCapik said...

aku suka kek... sapa pandai buat kek tu? nak ngoratlah... hehe...

Whoopz said...

Meriah sungguh birthday ang zack..

@juera said...

lama x mkn kek ni..terliur den..ekeke

s A i F u L z A k W a N ® said...

eppy besday pirah..sowi x dpt nk cl ko..
aq bru blek cameron ni...sowi sesangat..
may ALLAH bless u n happy always..
wish u luck n smoge brjye dunia akhirat

shazika said...

banyak nyer kek
bestnyer ada kengkawan smbut besday sama2

jgn segan ke laman sy yek
Pencuri seluar dalam sudah dicekup

Mysara Newrie said...

ececeh ~ gemok dah tu hari2 makan kek! haha ;D takpelah kak z, once in a year je kan? hehe. jeles weh kak z dapat kek byk2. bufdy sy thun ni tak sambut langsung, tak ada kek pun. huhu

hans said...

kek coklat lagi
sedap2

NeenaAnuar said...

zack! sorry akak lambat wish! anyway... happy b'day to you! semoga dipanjangkan umur.. di murahkan rezeki & semoga berjaya dlm apa jua yg zack ceburi... good luck in your study... balik sini jgn lupa jemput akak makan nasi minyak kenduri! heheheeh...

realiti.. said...

nmpk cam best je kek..resepi turun temurun ke?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger