Online users

Follower

Friday, June 18, 2010

Oh Adindaku.

Minat pula aku dengan lagu Lah Ahmad yang baru ini.

Tajuk dia Adinda.Oh.Terbuai-buai dengar lagu ini.Terus hantar kat wall dia.Hahaha.Saja nak kongsi kegemaran terkini dengan yang tersayang.Tapi macam tak sesuai sikit sebab lagu ni tuju kat perempuan.Kes aku terbalik pula.Aku yang send kat dia.Tsk.

Pernah cakap kat dia aku suka lelaki pandai main gitar.Hahaha.Dia cakap umuq dah tua memang tak mampu la nak petik gitar lagi.Tua?Teet.Hahaha.

Oh Adindaku...oh adindakuuu..

9 comments:

aMoR said...

bru ja upload niehhh

Peri PiA said...

lagu ni jd tema drama slot samarinda tv3 10.3pm tues-thurs..

kadang2 tgk,gazet dia mesti ade lagu ni..part lalala adindaku best :)

Judiene said...

yup, very soulful r&b
best dgr time2 reminiscing
hahahahaa..

Kamsiah said...

ubah la tajuk lagu tu...oh kekandaku...

hans said...

owh
aku xpernah dengar plak
gi try cari jap

Whoopz said...

Adinda? X best.. X rawks.. :p

ch@ said...

best², suka jugak lagu ni :D

Hizami Rahim said...

teeettt!
tua?

ARC™ said...

tua tu sexy zack~

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger