Online users

Follower

Monday, July 12, 2010

Dari bola ke sambal sotong.

Hohoho.Dah habis pun FIFA.Mesti para isteri seronok akhirnya para suami menjadi hak mutlak mereka kembali.Tiada lagi episod kena tidur sorang-sorang.Dah bolehlah nak bermanja seperti biasa.Aku memang tak ambil tahu langsung pasal bola ni.Yang aku tahu aku suka Christiano Ronaldo sebab dia cute.Dasar kan.

Kisah si Paul sotong tu pun dah hujung-hujung world cup baru nak tahu.Itupun tak sengaja terbaca kat blog mana entah.Patutlah ramai blogger buat entry sotong.Alahai.Si Paul tu patut potong buat sambal ja.Ih laa.Lama pula tak merasa sambal sotong.Teringin pula dah.

Duk sini kerja ulang makan ayam,daging,ikan,telur.Ayam,daging,ikan,telur.Nak beli seafood mahal.Tambah-tambah mussel tu.Udang fresh pun tak pernah beli.Sotong lagi la.Memang asyik target ikan ja kat Sunday Market.

Nooh...ke laut entry ni.Mana satu ni? Bola ke sambal sotong?Aku pilih sambal sotong.

12 comments:

Nur Suaidah Bachok said...

hahahaha. ke laut sudaaa~ apapun dah abes world cup!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Paul!!!

Grrr~~

velasrizal said...

hahah mmg glemer sotong ni skrg ni..

Kenali Sifat Aneh Wanita

Unknown said...

sotong oh sotong...mmg glemer betul...dari satu blog kesatu blog sotong nie ada....^_^

myQza said...

aku x layan WC.
:)) x minat!

nurul huda said...

Hish.. Hangin je gwa ngan paul the s0t0ng tu..

Sheherazade said...

sambal sotong fav akak,tp sekarang kemaruk tun goreng kunyit muehehe

black_mel said...

sotong yong tau fu 1..hehe..dia dh teka kali ke 7 yang betul...

meo sotong said...

nak makan nasi lemak sambal sotong!

faizalnizam said...

sotong goreng tepong pun besh gak.. :D

Queen M said...

pirah..balik msia wat sambai sotong cepat..haha..btw SPAIN mng!! :D

[z@ck] said...

Nur Su'aidah..
yeah..and i get my boy back. ;)

LORD ZARA..
gggrrrr >_<

velasrizal..
kalah datuk CT

nabilah abd rahman..
ntah2 lepas ni menu faveret seantero dunia ialah sotong.

si tedi..
aku pun tak layan.cukup la kot kalau setakat tahu sapa juara WC.hahaha

nurul huda..
rilex..sotong je beb

Peri Pia..
alahai sis..kenapa cakap masak kunyit ni..teringin la plak.

black_mel..
serius? dia ni pakai ilmu kot

meo sotong..
*terliur*

Fyzal..
betul dan aku kempunan sekarang ni

Queen M..
hang yg patut masak kat aku nnt weyh..hahaha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger