Online users

Follower

Wednesday, July 28, 2010

Ehem.

Ehem 1.

Ehem 2.

Ehem 3.

Masih maintain kan? Tolonglah jawab ya.Jarum weighing scale dah mula senget ke arah kanan.Sobs.

12 comments:

makdara TERDIVA said...

insan tinggi..gemuk sikit pun takpe..laenla insan tak berapa nak tggi mcm hakak ni..

sob..sob..

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

beb okeh je aku tengok. takde ape yang kurang ah. nice body figure. dun worry! haha. asalkan jangan overweight sudah ah. kalo dalam lingkungan 55-60kg tu okeh la beb. baru balance ngan ketinggian ko.

sepet said...

maintain..
(dlm hati ada terdetik " budak ni dah tambah berat sket") ..


:p

AcanCapik said...

maintain tembam?

ch@ said...

comel je zack, berat pp kot :D

black_mel said...

mesti makanan kat sana sedap2...bnyk kedai org2 muslim ker?

zai said...

badan solid je,heee ni mesti ada org ckp ko makin bam bam ah ni

Azizi said...

ok jer...toksah pk sgt pasai berat hang tu, sbb blh jd punca kemurungan..huhu

Softtouch [Hanim] said...

ok jer bdn tu zack..xde pun bam bam...jgn risau..

Solehah said...

wah wah zack..sapa wei buah hati pengarang jantung tu?

eDdY said...

hehe..still maintain...
sesuai ngan tinggi..(^^)

NeenaAnuar said...

akak tengok masih maintain jerk! cun lagi nieeehh! :D

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger