Online users

Follower

Thursday, July 15, 2010

Percayalah

Satu ja yang tak syok bila berjauhan ni.Asyik nak rindu-rinduan.Ergh.Geli kan.Tapi tu lah.Sekeras-keras hati ni, ada juga sisi lembut.Der, lu nampak ja gua macam ni.Konon rock la.Tapi bila tengok drama cinta tangkap leleh, gua menitik juga der.Gua tak kuat mana pun sebenarnya.

Usia perhubungan masih lagi setahun jagung.Banyak lagi benda yang perlu diperbaiki.So far,alhamdulillah tak ada lagi perang besar.Semua under control.Aku bukan jenis yang cepat melenting.Nak jealous lagi la susah.Yang penting gua percaya sama lu.Gua dah janji nak tunggu lu.Gua tunggu.

Dah.Geli pula nak berjiwang-jiwang ni.

5 comments:

.:lilylimelite:. said...

gua lu? abang ayang la.haha.tgk cte pe sampai meleleh tu?hehe

zaza said...

zack!! ayyyaaaa.. jiwang jgk lu ek.. hehe.. pape pun, ni la namanya hidup ;p

Peri PiA said...

perghh,rock r z@ck

g wang belakang kite org len citer,muahaha :P

Nur Su'aidah said...

hahahahha~ guwa lu la puleks~

hazman aka species1980 said...

Yeah.... CINTA JARAK JAUH.... ;-P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger