Online users

Follower

Saturday, July 31, 2010

Talent Night 1

Semalam pergi tengok Talent Night held by Cultural Committee of WMSO. Agak kecewa la lighting tak ada kat atas stage.So, terpaksa buka lampu satu dewan nak kasi nampak muka contestant kat atas stage.Tak berapa nak feel sangatlah.Lebih masyuk kalau tengok performance dalam gelap.Hehe.By the way, good job to all who involved in the preparation of Talent Night.It was awesome.

Tak mahu cakap banyak.Layan la gambar kat bawah ni.

Calon-calon best dress.Yang pakai ala minangkabau tu yang menang.Kagum aku.Macam mana la dia ikat benda tu atas kepala.Nampak kemas gila ok.

The audiences.Glamour you'olls.

Aku tengah sibuk rakam semua performance.Asfan minta tolong.Orang lain pakai baju glamour tak ingat, aku pula sesat.Atee...baju kurung yang tinggal buat beda nak pakai time raya nanti.

Lucky draw.Dapat makanan der.Siapa tak nak.Keropok bluebird ok.My drug.Tapi aku memang malang sikit dalam lucky draw ni.Tak pernahnya kena nombor aku.Tekanan.

Gambar performance sila tunggu next entry ya.

p/s:Credits to Hafiz Mes for the pictures.

2 comments:

NIA said...

wah cam best:)

noorafzan.blogspot.com said...

menariknya..
cantik ar baju minangkabau tuh..
mmg patut menang.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger