Online users

Follower

Tuesday, August 24, 2010

Bila housemates pakai tudung syria

Jadi kerja pula sorang-sorang menerai tudung syria tu.Al maklumlah, dalam rumah ni yang tegar pakai syria aku sorang ja.Yang lain semua tak berani nak pakai sebab dorang rasa macam tak sesuai dengan bentuk muka. Tadi aku paksa juga pakai. Inilah hasilnya. Tak ada la pelik sangat kan. Ok je kan. Comel kan.Kan kan kan?

Tolong jangan cakap macam bibik.Aku lepuk kang.

14 comments:

fmunyraz said...

faaza pun dh lama nak try pakai syria tapi takut x sesuai gak. patut ka try?huhu

[z@ck] said...

fmunyraz..
belum cuba belum tahu =)

Peri PiA said...

Geng la kite,sejak thn lps ak asyik pakai syiria jer :),

tapi lps raya ni nak pakai tudung ekin,pagi2 akak la paling AWAL bersiap..ade org tgu hehe

Dee said...

a'ahlah..kak dee tengok comel je..nak2 yg pakai tudung ada warna biru tu..hehehe..

sizuka[Izzati] said...

comel comel.especially zack ah sbb dah pro pakai syria:)

Kap said...

tudung malaysia juga best :)

eDdY said...

popular betol tudung ni skank...
merata2 tgk org pakai...

JaJa'Z said...

zack, mujoq tak cakap lagi..kalau tak, kena tibai dah..ehhehe

meo tinggi said...

bibik? huhuhu

comel....

meo tinggi said...

bibik? huhuhu

comel....

marinahunny said...

akak lagi la x berani nak pakai..hahaha

[z@ck] said...

Peri Pia..
tudung ekin tak mampu nak beli.mahal sgt..ini je yg mampu...huhuhu

Dee..
aiseh..ini bodek ke apa ni? hahaha

sizuka[izzati]..
hahaha..expert la sgt weh

Kap..
hahaha..tudung Malaysia? bawal ka?

eDdy..
sebab mudah nak sarung kot.tak perlu pin segala =)

Jaja'Z..
babap kang

meo tinggi..
=P

marinahunny..
hehehe..kena cuba dulu sis..baru tau =)

Peri PiA said...

hehe,ak nak beli kat kedai biase2 jer

xde la nak pi Ariani

[z@ck] said...

Peri PiA..
mana nak tau pelanggan tetap Arianni ke.hehehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger