Online users

Follower

Saturday, August 28, 2010

Dia buat lagi

Aku : Semalam I makan banyak gila. Kuih cara berlauk, puding roti, kek, cucuq udang bla bla bla...
Dia : Kuih cara berlauk?
Aku : Yes.You pernah jumpa kuih cara hijau je ea.
Dia : I tak pernah dengaq lagi 'berlauk' kat belakang tu.
Aku : Ada la.Ada orang panggil cara daging.
Dia : Tudia. I langsung tak tau.
Aku : You memang. Balik nanti I nak bawa you pi kedai kuih.Tengok satu-satu.
Dia : Cuba you suap mai tapai tengok.Laju ja habih. Kuih dewi ada tak?
Aku : Haa? Kuih dewi? Tak pernah dengar la pula...
Dia : Damn.Nurul pekena I !

Lepas satu, satu. Bahana tak tahu nama kuih.Adik sendiri kelentong pun boleh percaya bulat-bulat lagi.


15 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

kuih dewi? kahkahkah. celah dunia mane ade wujudnye kuih dewi?

noor afzan said...

haha..
kuih dewi..
eih dewa ada tak?

[z@ck] said...

Oshinz d' senorita..
hahaha...aku pun tataw..pandai adik dia kelentong dia =)

noor afzan..
hahaha.mari kita reka kuih dewa dewi

Softtouch [Hanim] said...

hahahhaha...kuih dewi..smpai org pekena nama kuih

Hizami Rahim said...

haha.
kesian.
:)

john bert said...

kuih dewi tu kuih yang dimasak oleh dewikumalasari a/p muthusamy.

LORD ZARA 札拉 said...

kuih dewi?

pitam~

hahaha~

Danial Ikhwan Jaafar said...

aku pernah mengelentong orang. hahaha nakalnya aku! =P

Ilham Liyana said...

haha comel gila.

[z@ck] said...

Softtouch Hanim..
tu la pasal..punya tak aware dgn nama kuih semasa..org ckp kuih dewi pun dia percaya wujud.hahaha

Hizami Rahim..
;)

john bert..
boleh jadi juga tu

LORD ZARA..
hahaha..boleh buka puasa la kalau pitam.

Danial Ikhwan Jaafar..
hey..tak baik tau kelentong org.hehehe

hans said...

hahahahaha
aku teringat kisah member aku cerita
ada budak KL nih masuk uitm kedah
member2 aku banyak orang kedah
depa baik la dengan dia
satu hari depa pekena dia
depa suruh beli kuih po*n dekat makcik cafe tu
dia ingat memang betul la ada kuih tu
dia pi la nak beli
alih2 kena marah dengan makcik tu
hahahaha

P/S : Aku Dah Kata Lisa Surihans Dengan Aku Memang Ditakdirkan Bersama Di Sini..Hahahaha!

nyna said...

haha.
kelakar ok zack.
kuih dewi.celah mana tah adik dia ambik nama tu.hahahaha

[z@ck] said...

hans..
itu memang gila kentang punya tipu..kesian gila kat member hang tu..wuwuwuwu..lucah sgt kot..

nyna..
kreatif kan adik dia

eDdY said...

haha...kuih dewi...
camna la dier leh kena tipu camtu..sian2...
xper2..
nnt ko ajar dier betol2 eh z@ck..(^^)

[z@ck] said...

eddy..
tunggu time aku balik Msia nanti..siap la dia aku tarbiah pasal kuih ni.hehehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger