Online users

Follower

Saturday, August 28, 2010

Duit raya.

Ika : Rasanya duit raya dari tok meningkat lagi tahun ni.
Aku : Ya ka? Serius? Tok untung acar banyak ka tahun ni?
Ika : Rasanya la.Tiap-tiap hari duk kira duit.

Kenapa mesti tahun ni? Huwa!!! Melepas aku.

9 comments:

Adie McArchie said...

sabar2.. mintak kirim la. haha

almutarjimah said...

haha sian~

Softtouch [Hanim] said...

xpe nnti raya aji cliam kat atuk ok...

eLLy said...

Salam Zack, Akak datang dari blog Luth :).. Saja nak tengok hasil kerja Luth hehehhe

dah alang kepalang tu kita xchange link terus la ye ;p

~ Salam perkenalan ~

monica said...

hahaha..ciannya dia..x pa2..suruh tOk bank in kan duit raya.. =P

eDdY said...

xper..duit leh simpan..
nnt balik msia claim la..hik3

[z@ck] said...

Adie McArchie..
tak da maknanya..hahaha

almutarjimah..
eh..kesian je ke?hahaha

Softtouch Hanim..
hahaha..takda istilah claim dalam pemberian duit raya..sobsss

eLLy..
hye sis..thanks tau

eDdy..
hahaha..ko tanak kasi kat aku sikit ke? hehehe

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~

soh atok hang pas kan kat aku ja~

[z@ck] said...

LORD ZARA..
weyh..hang dah besaq..mana boleh dapat duit raya lagi dah

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger