Online users

Follower

Tuesday, August 10, 2010

Keywords minggu ini.

Keywords minggu ini banyak menjurus ke arah makan nampaknya.Hahaha.Dah macam blog resipi pula.Resepi kek pisang, resepi puding roti . GCB burger pun ada! Hohoho.Macam tak kena pula kan post entry pasal makanan menjelang Ramadhan yang barakah ini.Hehehe.

Esok korang sahur lauk apa? Kalau pekena nasi putih panas dengan sambal ikan kering sedap ni.Ada pula telur masin.Pergh.Terangkat kot.

16 comments:

shima said...

hehe.bukan bukan je kan keywords nie.tp at least leh up traffic.:)

Hariz said...

tuan blog pandai memasakkah?

[z@ck] said...

shima..
yup..betul =)

Hariz..
of courselah pandai

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sahur makan ayaq putih ja kot?? :P hehee..

Softtouch [Hanim] said...

bg akak kalu sahur sedap kalu mkn pedas2..tp xelok amalkan sbenarnya sbb nnti gastrik..sbb cili tu buat perut kita pedih..sebab seharian perut kita ksg..

'AQILAH said...

haaa kau kene letak resepi la kalau macam ni zack :) hee selamat puasa !

Whoopz said...

Selamat berpuasa zack.. :)

LALA said...

weh sahur makan tomyam lah lagi terangkat

shazika said...

kak..
jgn lupa buat salam perantauan

eelobor said...

selamat menjalani ibadah berpuasa buat yang punya blog....dari eelobor sekeluarga

eDdY said...

konklusi di sini..
nak up traffic..wat citer pasal makanan..hehe

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

smbal ikan kering tu camno weh? takpe2. kang blek sini ko borong ah laukpauk utk puasa tahun depan. ikan kering kan tahan lame.

MieZa said...

aku sahur makan biskut jer..sedih tak??

black_mel said...

wah...resepi kek pisang yang fames...nice2..slmt berpuasa...

devoted lily♥ said...

weyh pirah tukaq lah konsep blog.. konsep makan memakan ke.. haha

PinQib said...

kek pisang ko enrty dulu tu nmpk sedap giler..


Latest entry. Mai la singgah. ;)
Apa menu sahur anda?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger