Online users

Follower

Monday, August 23, 2010

Menggamit memori


Gelak guling-guling aku tengok muka aku zaman kat MRSM Langkawi dulu. Sememeh nak mampuih. Ya ampun. Transformasi yang sangat dahsyat kan?

Ni pula zaman kat MRSM PDRM Kulim. Haa.Ini nampak semenggah la sikit kan.Dengan ahli BWP yang lain.Cek yang tengah pakai baju ungu tu.

Ini time kat maktab.Zaman tak kenai lagi tudung syria semua tu. Ayu kan? Kahkahkah.

8 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hang tetap kurus!

mencik!

Fatin Aliyya said...

ahaha.terbaek dr ladang lah kak firah.:)

rindu mktb..huhu

Dee said...

sapa2 pun masa kecik2..muda2..mmg comot..muahaha..

oranglidi said...

muda2 la kiut.

[er.. bukannya aku bermaksud dah besar x kiut. hehe.]

nyna said...

zack mantain kurus.
caya lah :D

sizuka[Izzati] said...

zack bg tips kurus.tetiba~

[z@ck] said...

LORD ZARA..
erk.hahaha..jgn la mencik2 syg..

Fatin Aliyya..
nasib baik ada yang scan gambar zaman MRSM..hehehe

Dee..
btol gak kan.masih naif nak berfesyen gitu

oranglidi..
hahahaha.faham2

nyna..
ada juga zaman kegemukan aku dulu.after SPM.

sizuka[izzati]..
nak tau tips? beraklah selalu.

eDdY said...

best tgk balik album2 lamer..(^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger