Online users

Follower

Monday, August 23, 2010

Merah kan?

Aku:Teringin makan seri muka la.

Dia:Seri muka? Yang mana satu ek? Yang lapik daun pisang tu ka?

Aku:Celah mana pula nak lapik daun pisang yang oi. Itu tepung pelita kot.Ini yang adik beradik tepung talam tu la.Yang colour atas hijau bawah putih tu.

Dia:Ooo...Ingat dah ingat dah.

Aku:Masak lemak tahu tak colour apa?

Dia:Mesti la tau. Colour putih kan.

Aku:Haa..tau la pula kan. Masak lemak cili api colour apa pula?

Dia:Merah kan.

Aku:Hahahahaha!Kuning la!

Seronok main teka teki warna ni. Tengok siapa yang paling expert dan mestilah aku yang menang.Hahaha.

14 comments:

Redbloodsnow said...

HEHE..ade plak kaler merah masak lemak cili api..hikss :P

[z@ck] said...

Redbloodsnow..
lelaki tau makan je zie..bukan amik tau pun pasal nama masakan ni..

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hahahaha.. pink weh pink.

marinahunny said...

heheh adik, kalu si dia tu lelaki mmg xtau psl warna lauk ni. bukan dia je suami akak pun sama..lagi lah xkenal pun nama lauk. main sebut lauk ayam lauk sayur je.hahaha

[z@ck] said...

Oshinz d senorita..
hahaha..kalau dia jawab pink, memang melampau la kan

[z@ck] said...

marinahunny..
hahaha..memang pun.. =P

Kap said...

jangan buli boyfriend anda ;)

[z@ck] said...

Kap..
hahahaha..tak buli tapi bermanja

Dee said...

hahaha..masak lemak cili api warna merah..kehkehkeh..cuba ko tya..kuih seri muka tu bwh dia apa pulut ke nasi? muahaha..

Amieynna Amin said...

bukan kaler kuning eh..
mesti dah lama xmkn..
sbb tu lupa..

Softtouch [Hanim] said...

he he he...kalu byk cili merah mmg emrahlah jwbnya masak elmak tu...klakalah dia

eDdY said...

rase nyer..dier tu just campur kan warne masak lemak yg puting ngan cili api yg merah..sbb tu dier teka warne merah..haha

Nem0 o0h Nem0 said...

cmne agaknyer msk lemak cili api kaler merah??

Miss Hirose said...

omaigogot..lemak cili api wane merah?hehehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger