Online users

Follower

Wednesday, August 25, 2010

Tips untuk kurus

Tips nak maintain kurus.

Senang je, selalulah ke tandas untuk buat bisnes ye.Tak susah pun.Cuma depends on sistem pencernaan seseorang juga.Ada setengah tu, dekat seminggu tank lawas tak cuci.Dia tak mahu keluar.Aku pula, kalau sehari tak ke toilet, itu pelik.

Plus, selalulah makan benda pedas.Hahaha.Ini tips memang tak boleh nak pakai sangat. Tapi kalau aku, lagi pedas, lagi kaw. Tank lawas cepat penuh.Selepas makan, terus ke toilet.Member cakap rugi ja makan banyak-banyak.Tak dan nak simpan dah kena buang.Hahaha.Nak buat macam mana.Dah nak keluar.Kot duk simpan lama-lama jadi sembelit.

Sekian saja tips kurus dari saya.

Psst..anyone nak bagi tips kecilkan peha? I need it.

11 comments:

fmunyraz said...

ada tips nak kuruskan muka tak? kihkih :)

fikah mus said...

alang2 penkomen pertama tanya nak kurus muka,tips untuk kuruskan dagu ada akak??
dah jadi double chin ni.
hehehe

shima said...

zack,tips nak berisi tade?hee.aku nie kurus sangat.:)

hans said...

xbaik makan pedas selalu kalau minum air sikit
nanti boleh jadi buasir plak

P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

Nazz@Purple said...

minum air banyak..dan cuba F1 dari herbalife

joegrimjow said...

minum herbalifeee
=)

Pisyek K said...

kayuh beskal smpai rantai putus.. :D

ajai05 said...

lagi senang mau kurus, jgn mkn 7 hari 7 mlm.....:)

'AQILAH said...

haha tak suka makan pedas.

AkuAyie said...

buat tips tmbh berat plak... haaha

eDdY said...

nak kecik peha...
jogging sampai pengsan setiap hari..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger