Online users

Follower

Monday, September 27, 2010

5 jerawat bukan 1.

Elok orang duk puji muka makin berseri-seri, tup tup hari ni keluaq lima biji jerawat serentak.Lima ye.Bukan satu.Baik punya.Naik pula di sekitar dahi dan ubun ubun kepala.Kalau sikat rambut, terkena sikit, nooohhh.Pedih nak mampuih.

Ya.Perempuan sememangnya begini.Cepat gelabah kalau muka naik jerawat.Mungkin perempuan lebih particular dalam bab kecantikan.Bagi mereka (dan aku sekali), kecantikan muka harus dipelihara demi meningkatkan keyakinan diri.Kalau muka naik macam-macam, kita ada satu perasaan malu. Rasa macam orang asyik pandang jerawat kita padahal orang tak kelapaq pun nak tengok.Just perasaan.

Entry ni macam sampah.Bab jerawat naik pun sibuk nak heboh.Ergh.

7 comments:

Dee said...

kahwin zack..nti jerawat hilang..hahaha..

Peri PiA said...

mau nya tak sakit,adeh

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

haha.. same la weh. kalo pimples naik kat muke rase macam nak menanges. pandang mirror lame2. mengharap konon mirror tu ade magik dan boleh tukar muke jadi licin. keh3.

Jiji-Fify said...

hahaha..siannya...
takpe..jangan stress-stress sangat. insyaAllah cepat la kecut jerawat tu.. :)

nabilah said...

same lah kita...rasa tak best kalau naik jerawat kat muka..huhu

TOPMAN said...

mana z? meh ak edit pkai photoshop~ XD

eDdY said...

haha..picit ja z@ck..(^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger