Online users

Follower

Tuesday, September 28, 2010

Call out terakhir Raya Sakan Contest.

Tinggal sehari lagi sebelum Raya Sakan Contest tamat.Ini call out terakhir.Saya menyeru kepada yang belum join lagi, silalah join.Sambil bertanding, sambil dapat kenalan baru.Tambah networking.Ecewah.Macam buat bisnes MLM pula.

Masih ada lagi yang tak faham bahasa tinggal link kat link box Raya Sakan Contest. Dorang ingat tu kotak exchange link kot.Tapi berasap juga aku bila aku delete url yang tak berkenaan, esoknya tengok dorang enter balik url kat situ.Mengamuk juga aku time tu.Kalau join, ok la.Ini tak join.Aduyai.Nampak sangat dorang tak baca content blog aku.Pakai main singgah for the sake of promote blog.Apa barang.

Join! Join! Join!

1 comments:

Mr Daha said...

Ha3.. dulu benda mister linky tu kan ko wat untuk exchange link. mmg la ada link yg xspatutnya (termasuk link aku). Tapi dah dibuang nampaknya. Xpe2.. he3. =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger