Online users

Follower

Tuesday, September 7, 2010

Last kopek.


Lega dah habis buat assignment. Orang cakap last kopek. Oh.Ini kalau orang Kelantan baca ni, dorang fikir benda lain ni. Hahaha.Pantang dengar kopek terus mata turun ke dada. Fikiran terus kotor.

Hari ini berbuka dengan sambal petai, kari ayam, ikan bilis goreng,sayur campur dan telur dadar.Mewah kan? Mewah la sebab ada tetamu.Kalau harap kat kami serumah, memang pakai makan lauk satu mata je lah. Semalam lagi hebat.Dah bosan makan ayam, digorengnya maggi sampai 4 bungkus. Sekali sekala berbuka dengan maggi goreng pun sedap. Makan pula dengan sos cili, pergh.Terangkat kot.

Ok. Chow dulu. Ada lagi benda tak setel.Huhuhu.

6 comments:

ProfHariz said...

PEtai! thumbs down...

New Entry ProfHariz
Awas! Kepada Pengguna Facebook.. Must Read!

Peri PiA said...

yum3

Hizami Rahim said...

oh my.
banyak gila petai.
siriyes ke ni ?
pengsan.
:P

intanurulfateha said...

sdapnye smbal petir
teliurrrrrrrr


dah lame x mkn megi
tibe3 teringin! ;p

[z@ck] said...

ProfHariz..
hahaha..thumbs up la weyh.sedap kot

Peri PiA..
nyum3..=P

Hizami Rahim..
ko tak makan petai ke? tak jantan la bro.hahaha

intanurulfateha,,
hahaha..petir ke petai yunk? u dah ok? hope you're doing fine

'AQILAH said...

fuh ..terliuq tengok sambal tu :D

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger