Online users

Follower

Monday, September 27, 2010

Nak DSLR.

Nafsu nak pakai DSLR semakin membuak-buak bila tengok gambar ni.

Zack among the tulips.Ecewah.

Bila close up gambar ni baru perasan cheq ada lesung pipit lah! Walaupun sikit, cheq tetap suka.

Tak tau nak letak caption apa dah.

Walaupun tahu risiko pakai DSLR ni sangat tinggi (gambar sendiri akan berkurang), tapi tetap nak juga sebab gambar jadi cantik semacam.Muka kawah bulan pun nampak bersih suci murni bila shoot pakai dslr.Itu yang penting.Heh.Bintik hitam dan cela juga hilang dengan tiba-tiba.I loike.

Tunggu elaun masuk insya-Allah DSLR dalam genggaman.Nuffnang, jalankan tugas anda.Amboi hang.

19 comments:

KERAK NASI said...

hang beli DSLR, pastu bagi kawan hang. kompem dia amek gambaq hang ja...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

aku dah merasa guna dslr...gamba aku kurang waaaaaaaaaaaaaaaa

Zqah Ail said...

kat NZ mahal ke murah DSLR ?

puteri cahaya. said...

nak DSLR jugakkkk!!!.. :)

...NZC... said...

belilah 1.. gambar kompom puas hati...
lebih chanteq dari yang biasa.

TOPMAN said...

xyah dok risau gmbr kurg la z, lau hang p ngan aku, meh kamera kat ak, cam att ak dah tempah dah nk pnjam lau dia bwak p ocassion mane2.. haha

sizuka[Izzati] said...

selamat menggenggam DSLR zack.welcome to the club.heeee~

yusuf mujahidin ™ said...

subhanallah
canteqnyaa..

Drunbella Khoo said...

zack, aku neh haa dah takda gambar.
asik tangkap gambar org jak.
sedih tapi takpa laa.
syok oh kualiti gambar tiptop.
hahahaha.

**ayat pasrah sungguh**

Att Ashburn said...

dah beli hehe

NUNU EERA said...

nafsu nk g tmpt bnga tulip 2 mbuak2 lps tgk gmbr u..;)

Kap said...

muka makin nampak kawah kawahnya ada lah, zack.

Softtouch [Hanim] said...

akak pun nk dlsr jugak nie..suami akak gigih mengumpul duit skrg ni..he he he..

intan izani said...

nak dslr jugak...

Cik Ayen said...

DSLR pasangan pilihan aien!
argghhh!!

nabil_potter said...

nak jugak..dslr..

eDdY said...

that is one of my dream also..(^^)

Peri PiA said...

camera digital akak tgh buat hal ni :(

hurm,hubby akak musti ckp digi cam mls mapoih nak xpplore nak DSLR

Hahaha,agak2 dpt tak?

laila said...

betol2
aku pn slalu menumpang dslr org ja
syiokk
kesian ah sesapa yg ada tu
reja amek gmbr org len ja
haha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger