Online users

Follower

Thursday, September 16, 2010

Pakwe tergebu dan tercomelku.

Memperkenalkan pakwe yang ku sorok selama ini. Pakwe tergebu dan tercomelku, Maljciki.Eceh.Dah banyak kali juga aku cerita pasal kucing ni. Atee...setiap kali sejuk, mesti mengikut kitorang balik rumah. Nak tidur atas kerusi coklat depan heater.

Hihihi.Lucu la pose kau Maljciki ooiii.

Agaknya tengah mamai kot ni. Mimpi terajang kucing lain maybe?

Holloh holloh holloh.Rasa macam nak gumpal-gumpal main baling baling pun ada. Grrr...Pose comelnya ini mendapat sambutan di FB apabila ada yang terlalu geram sampai nak tumbuk, nak gigit, nak guling-guling, nak apa lagi haa?

He is so adorable.Isn't he? Memang suka hati je panggil 'he'. Aku memang tak reti nak check kucing ni jantan ke betina.Tak pernah belek pula dia ada telur ke tak.Tapi sebab nama dia bunyi macam jantan, terus panggil 'he'. Hahaha.Boleh?

Agaknya kena saman tak suka hati publish kucing orang kat blog ni? Huhuhu.

8 comments:

Farah said...

Ya ALLAH , gemuknya kucing . Gebu lagi :D

Kucing NZ memang macam ni ka ?

Peri PiA said...

meowwww,geram nya!

Kyuubi_85 said...

wah gemuk dan sihat kucing ni ye? sapa tuan kucing ni?

Hizami Rahim said...

wow.
comel tu.
;D

Fitrihadi.com said...

wah bertuah kucing tu jadi pakwe awak..nak jadi kucing ar gini hehe :p

*cimOt* said...

share pakwe boleh??tapi bukan dye suke saye kew??

eDdY said...

aq mmg xleh la tgk kucing2 comel ni..
geram...
kalo aq dpt..mmg aq peluk kuat2 kot..xmau lepas...haha

haszuraidah ishak said...

eiii..tomeinyerr..geramnyerr nak pelok2..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger