Online users

Follower

Wednesday, September 22, 2010

Tiket murah ke Singapore.

Tangan gatal nak check tiket pergi Singapore.
Terjumpa tiket murah.
Return tiket RM 108.
Hati mula meronta-ronta ingin pergi.
Mula buzz semua darling.
Mereka kata 'no hal'.
Lepas habis hantar assignment, akan bersidang balik pasal benda ini.
Harap harap menjadi.

Teringin nak masuk Universal Studio.

p/s : Time muda la nak berjalan merata.Nanti dah tua, dah hilang nikmat nak berjalan.Sementara tak ada komitmen kerja dan masih menyolo ni, baik pusing satu dunia.Ambitious gila hang Zack!

10 comments:

sweetsal said...

salam..elok la muda2 gi jalan makan angin..kalo dh tua2 tak larat pulak nak jalan..seronok nya dok NZ..raya tak balik mai ka..

MieZa said...

wah..best r ko...aku passport pon tak de lagi...sobsob...

AMIRA IS MIRA said...

ko tgk kat mane return RM 108??bagi aku link weh

chenta said...

sy yg duk johor pun tak pernah pergi singapore..heheh

kusut said...

HAH? 108 je?? RM???
ini tidak adil!!! XDXD

konfem tiket tu cepat2. teringat aku skali tu nk balik msia. cek tiket haraga ok je. besok nak beli dah takde tiket tu kene beli yg AUD100 (eh ke RM.. tak ingat dah) lagi mahal. MAS la tapi

Hizami Rahim said...

wah.
rajin jln2.
tak puas kat sane, sini pulak.
hehe.
good!!!

jeles ni.
hehe~

[z@ck] said...

sweetsal..
raya kali ni tak ada cuti..so tak balik.

MieZa..
alaa..gi la bt.heheh

AMIRA IS MIRA..
air asia

chenta..
hahaha..biasa la tu.yg duduk dekat tak terasa excited sgt..ni yg duduk jauh ni yg lebih2..

kusut..
tu la pasal.tapi kna tunggu kawan2 juga.tak syok juga pi sorang

Hizami Rahim..
sementara ada kesempatan =P

chenta said...

hahahha..itula..selalu merayap kat JB, passport standby je dlm beg..tp tak lepas gak ke singapore.hehehe

selamat berjalan2 ^_^

[z@ck] said...

chenta..
baru plan beb..tak tau jadi ke tak lagi nk pi sana =)

eDdY said...

kalo jadi p z@ck..bole la balik m'sia sat..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger