Online users

Follower

Thursday, October 28, 2010

Aku bersimpati cuma...

Banyak pula bencana alam yang jadi kat Indon.Aku bersimpati cuma aku terfikir pasal satu benda. Dah jadi macam ni, still ada lagi ke yang nak buat kempen Ganyang Malaysia? Sudah sudah la nak benci Malaysia.

Heh.Lawak la.

8 comments:

Peri PiA said...

kalo depa wat hal time2 depa baru kena bencana alam..hmm otak letak kat kepala lutut la jwp nya

indon ni byk pulau dan kedudukan goegrafi nya msk dlm lingkaran gempa bumi ecece...

mungkin penganut Islam ade jauh sgt menyimpang.sebab tu selalu kena bencana..Wallahualam

dan kite kat m'sia ni bdk2 yg terjebak gejal sosial buat hal,maksiat berleluasa buang ank sana sini.kebykkan Islam

jgn sampai ALLAH murka..Ya Allah..Ampuni hamba2 Mu

Dee said...

nanti yg pegi bantu org Malaysia jugakkan..harap2 dorang ni sedarlah..berdoa juga tiada lagi musibah yg melanda dorang..

JaJa'Z said...

betul tu zack..makin kita tlg..makin nak diganyang nya kita ni..

Softtouch [Hanim] said...

bersimpatai jgk pada indo yg telah kene bencana itu..tp dorang xpk pasal ganyang msia tu..xpe kita org malaysia ni kan baik2..biar org buat kita jgn kita buat org...

eLLy said...

Tu depa daulat ngan kita.. balasan yg ALLAH kasi ..

shark said...

heheh
diorg kne ganyang dulu
tp xleg gelakkan mereka juga
mn tau tuhan lak nk tunjuk kt kita nnti

Fyzal said...

takpe.. kalau kita buat baik.. nt mesti ada balik kebaikan yg kita dpt. Go Malaysia.

eDdY said...

kadang2 aq nak ckp padan muka kat diorg..
tpi bile pikir2 balik...kesian plak..
sbb bukan sumer kot yg jenis anti mlaysia ni...huhu

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger