Online users

Follower

Tuesday, October 19, 2010

Meratapi kematian

Difahamkan rumah ni merupakan tempat dimana orang Maori berkumpul untuk meratapi kematian ahli keluarga.Ada satu pintu dan satu tingkap dimana kononnya orang yang sedih akan masuk melalui pintu dan roh sedih akan keluar melalui tingkap.Agak scary suasana kat dalam.Gelap dan sejuk yang amat.

Dah la ada saudara dorang baru meninggal dua hari lepas.Tak pasti whether dorang dah kebumi ke tak mayat budak tu. Scary duh.

8 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

really? best gak tu..begitu mistic

[z@ck] said...

si lampu neon..
best? mendebarkan ada la.

Cik Aien said...

seram plak aku kalau ade upacara2 mcm nie.. simpan mayat la, simpan abu la.. erk.. next foto plzzz :p

Danial Ikhwan Jaafar said...

tengok gambar pon memang angker.. @___@

eDdY said...

agak seram gak aq tgk gambar tu..huhu

nadey said...

tp pondok ni nmpk cantek .....

MieZa said...

scary jer,,huhu

~♥ iella ♥~ said...

takutla...dah ler penakut...

tp pondok tue cantek.

http://fadthnwan.blogspot.com

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger