Online users

Follower

Wednesday, October 13, 2010

Raya Sakan Contest : Amienna Amin

18) Amieynna Amin. JB mari =)


Salam Semua..
Tiba saat nya aku menyertai Raya Sakan Contest by Insan Tinggi...
Tinggi betul insan ni..
Hehehe.. gurau saje..
Ini syarat2 nya...
:
  1. Warganegara Malaysia -aku berIC mykad ok..
  2. Terbuka kepada lelaki dan perempuan - 4 nombor last ic aku ialah nombor genap.. so, aku perempuan..
  3. Letak banner dan link ke contest ini - done
  4. Pilihan untuk jadi folower -dah lama folow..
  5. Tempoh sampai 30 Sept 2010.. -arini baru 16 Sept...
:
:
Cara nak join...
Letak gambar yang tengah sakan beraya..
:
:
Aku pilih gambar ini..
Reunion a.k.a jamuan raya
:
Sedikit info pasal gambar dan kenapa ia sakan..
Gambar semasa reunion jamuan raya pada 7 Syawal..
Seramai 17 orang datang..
Pertemuan selepas 6 tahun adalah sangat bermakna..
Kami makan sakan..
Kami berborak sakan..
Kami bergelak sakan..
Senang cerita kami memang beRAYA SAKAN..
Bayangkan cerita selama 6 tahun terpendam diluahkan..
Kenangan 6 tahun lepas dikorek semula..
Indah sungguh..
kerana itulah kami SAKAN BERAYA...
:
:
OK selesai..
Harap ini boleh menang..
Hehehe....
:
:
:
p/s : nak hadiah dr NZ... huhu

0 comments:

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger