Online users

Follower

Thursday, November 25, 2010

Gelombang kedua

Cuak.Mak Su bagitau tadi air kat Kepala Batas dah naik.Gelombang kedua mungkin terjadi.Sungguh tak senang hati.Harapnya tak ada la banjir lagi.Tak larat dah nak berangkut barang naik turun tangga.Kalau sungguh la banjir, aku je lah satu-satunya cucu yang ada dekat dalam rumah ni.Bang Cik dan Ika pergi Terengganu.

Ya Tuhan, kau lindungilah kami sekeluarga dari segala bencana alam.Amin.

10 comments:

mUnie UncLe hUsin said...

zack..
angkut je semua ke atas..
sebabnye kalo banjir baru nak angkat, memang letih la awk..
umah akak yang tak start banjir lagi ni pon dah angkat/susun barang dah..

tempat kitaorg maybe start hujan lebat bulan doblas nanti..
bulan 11 ni boleh lagi nak berhoyeh2..
bulan doblas nehi2 la..

[z@ck] said...

munie uncle husin..
btol juga tu.tapi rasa macam tak teruk sangat kot kali ni.tapi risau tu tetap ada.

Softtouch [Hanim] said...

haahlah zack, akak dgr berita kata ade gelombang kedua..hati2 zack...

mUnie UncLe hUsin said...

beringat sebelum kena bak kate orang tua..
orang tua ye kate..
saye muda bujang trang tang tang lagi..
hahaha~

Judiene said...

InsyaAllah, everything will be okay.
Harapnye rumah hang dapat diselamatkan daripada banjir.
Huhuhu.
Aminnn..

hans said...

hah
minta2 tak lah
kesian dkt mangsa2 banjir

P/S :Dasyat! Memang Dasyat! Kepada Lelaki! Awas Jika Anda Berjalan Keseorangan!

P/S : Kutipan Filem 2 Alam? Korang Tahu Ker Dah Berapa Juta? Meh Tengok Sini

Jiji-Fify said...

hurm..sabar ye.. banyak2 kan berdoa.. insyaAllah terhapuslah dosa2 mereka yg diuji tu.. :)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

aminn..risau gak umah tokwan naik ayaq lagi..:(

Cik Aien said...

come on z@ck smngt ckit angkt barang tu..
moga semuanya selamat.
kami rombongn pihak lelaki mndoakan :) hahaha

eDdY said...

ader gak dgr2...
gelombang kedua ni wat aq x senang duduk...huhu
kat pantai timur pon nak naek gak air nyer..risau2...

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger