Online users

Follower

Monday, November 29, 2010

Mission accomplished.

Alhamdulillah.Berjaya capai target untuk improve grade for this sem.Syok tak sangga.Even though just dapat grade B+ untuk subjek ALIN, I would consider myself as an excellent achiever.Merangkak slow slow naik atas. Kalau nak dibandingkan dengan coursemate yang lain, dorang lagi hebat.Direct dapat A.Tiada yang manis melainkan dapat improve day by day.Lagi manis bila setiap kali assignment, grade makin naik.Bukan turun!Hehehe.

Kita ni kalau nak letakkan target, kena tengok kemampuan diri sendiri juga.Aku tak berani nak letakkan target tinggi.Takut aku sendiri yang patah hati at the end.Biar target tu sedang sedang dengan kemampuan.Aku yakin aku boleh dapat better result.Yang penting kena rajin dan berdoa selalu.Solat jangan tinggal.

Hoping that next semester would be just sweet as this one and even better. =)

5 comments:

hans said...

uish
result ko dah kuar?
cepat gila

P/S : Followers Blog Tu Banyak! Komen Beratus - Ratus! Tapi Apa Yang Hebatnya Blog Tu?

[z@ck] said...

hans..
aku dah habih sem lama dah kot..hahahaha

eLLy said...

tahniah... & good luck for next sem'

Softtouch [Hanim] said...

tahniah zack...alhamdulillah...

eDdY said...

congratz z@ck..(^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger