Online users

Follower

Monday, November 22, 2010

Sakit.

Pelik.Waktu kat NZ, jarang benar nak jatuh sakit.Nak selesema lagi lah tak pernah.Maybe persekitaran sana yang bersih.Balik rumah, tiap-tiap malam asyik tenyeh mata.Gatal.Resdung menjadi-jadi.Bangun pagi asyik seh hinguih ja.Adeh.Rimas la.Ku akui sini persekitaran tak berapa bersih.Habuk merata-rata.Tambah pula rumah tok tepi jalan besar.Pintu rumah asyik terbuka.Habuk pun masuk dengan senang hati.

Dulu lagi kronik, setiap bulan mesti selesema.Aku ni kalau bersin mana reti pelan pelan.Bersih tahap gegaq satu rumah.Baru puas hati!

8 comments:

Rara Nasiha said...

bersin kuat2 baru puas tau! :)

nyna said...

myb cuace pun bg efek jugak.
sbb tu mcm sng sakit.
dah tebayang2 cne ko bersin zack.hihi

Zqah Ismail said...

cuaca faktor zack sakit kot .. sepupu zqah rudy yg belajar kat Auckland pon sama sakit kot klau balik m'sia sbb dia ada resdung ..

iqbalsyarie said...

Uik..jaga diri :)

hans said...

cuaca sama la tu zack
sat panas
sat hujan

P/S : Review Film : Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 Menarik Walaupun Agak Berat

Cik Aien said...

cuaca berbeda kok di NZ dan di Malaysia. steady la z@ck!

eDdY said...

jgn lupa mkn ubat k z@ck...

Peri PiA said...

alolo,get well soon

same la,akak pon sengau dah ni..huk2

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger