Online users

Follower

Friday, December 31, 2010

Nearly come to the end.

Hari ini cuti umum.Syok la naa ampa yang duduk belah KL tu.Kedah injak cuti hari Ahad.Bermakna start sekolah hari Isnin la.Bukan main seronok Ika dan Bang Cik.Budak maktab pun apa kurangnya.Semua pakat bersorak kegembiraan kat FB. Terima kasih PM.

Sedar tak sedar dah 31 Disember dah.Oh my.Esok dah masuk 2011.Macam tak percaya ja.Ish.Korang ada planning ke nak sambut new year? Aku non-ado.Duduk terperap dalam rumah je la.Plus, lesen nak keluar malam kena tarik bila ada kat kampung ni.Tok pantang cucu dia keluar malam dengan orang luar.Kalau dengan ahli family, dia ok.Tapi bagus juga sambut new year kat rumah.Sekarang ni macam macam benda boleh jadi kat luar tu.Aku ni nampak je kental, tapi kalau kena kacau dengan mat rempit fewit fewit tepi jalan sebenarnya dalam hati dah goyah.Takut dorang buat lebih dari tu.Elok benarlah duduk dalam rumah je.

Bagi yang planning nak sambut new year kat luar, berhati-hatilah.Tambah tambah yang anak dara ni.Jaga batas dan pergaulan.Jangan pula halalkan apa yang haram ye.Kalau boleh, jangan pergi berdua je dengan bf, bawalah teman perempuan yang lain.Nak berseronok pun ada batasnya. Jangan menyesal di kemudian hari sudah la.

3 comments:

Cik Aien said...

z@ck! lama xmuncul sini..

den xsambut new year. den dah ade awal muharam dah cukup :) Tapi den ucap jugak selamat Tahun Baru haha!

eDdY said...

bagus la camtu z@ck..
duk umah jer la..
lagi pon sgt2 bahaya kuaar mlm2 ni..
aper2 pon slamat taun baru k(^^)

Unknown said...

slamat mnyambut thn baru
clebrate kt umah jew ujan2 nie
leh tgk konsert
bunga api buka pintu dh nampk dh.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger