Online users

Follower

Thursday, January 20, 2011

Rotate menu

Nah.Tok call tadi.Lembut gila suara tok.Tak pernah dia nak cakap lembut macam tadi.Ini kes nak ambil hati la ni.Hahaha.

Aku : Tok nak balik bila?
Tok : Tak tahu la lagi.Tunggu Pak Ndak hang kira tiket la dulu.
Aku : Ooo.Ok.
Tok : Hang ada duit ka beda nak bagi belanja sekolah adik hang?
Aku : Ada tu memang ada.Tapi tak banyak la. (Saja akai nak tengok tok react apa, padahal ada je duit)
Tok : Haa.Tak pa la.20 ringgit pun cukup.Buat bekal depa nak pi sekolah 2 3 hari ja lagi.

Ok.Means that Selasa baru tok nak balik rumah.Mati akai la nak masak apa lagi ni! Rotate menu balik la jawabnya.

4 comments:

.alie. said...

selamat berpraktis lagi


=)

Encik Siput said...

sila bantu saya. contest akan dilancarkan besar-besaran!

eDdY said...

beda tu aper z@ck??
tok mmg panggil ko beda ker??

[z@ck] said...

eDdy..
aku nak terang pun tak berapa reti..huhuhu

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger