Online users

Follower

Friday, February 25, 2011

Sakit bontot

Kan aku ada cakap aku jatuh tangga kan? Tadi aku pergi check kat Student Health.Nak mencari office dorang yang baru ni pun satu hal.Merata pusing.Tersorok sikit kat ground level Student Union.Ambil borang, isi apa yang patut.Mula mula nurse yang check.Dia tanya habis semua benda.Macam buat police report pun ada.Pukul berapa jadi, kat mana jadi.Family background pun dia tanya.Macam arwah abah dan mama meninggal sebab apa dan macam macam lagi la.Lagi satu sebab aku first datang student health.So, dorang tak ada rekod aku lagi.Kiranya semua details tu untuk simpanan semata.Tak ada kaitan sangat pun dengan problem yang jadi kat aku.

Dua kali tayang bontot kat orang hari ni.First kat nurse tu.Ini ok lagi sebab nurse tu just suruh selak sikit.Mai second time, aku kena masuk jumpa doktor panel kat situ.Orang cina.Very the concern you.Suka sangat cara dia treat aku.Bila dia suruh aku buka seluar, aku iya kan je lah.Tak banyak songeh.Dah dapat agak dia akan suruh buka sebab nak tengok ada bekas lebam ke tak.Aku risau takut tulang bontot retak ke apa.

Part paling tak boleh lupa bila dia masukkan jari ke dalam lubang bontot untuk check whether sendi aku ada lari ke tak.Sumpah rasa tak selesa.You know what I mean kan? Rasa macam kena 'rogol'.Huhuhu.Tapi terpaksa tahan je lah sebab itu memang prosedur yang perlu dilakukan.

Alhamdulillah, tak ada retak apa apa.Just sengal sengal biasa saja.Doc cakap itu normal reaction yang jadi bila kita terjatuh dari satu tempat.Dia nasihatkan aku ambil panadol every six hours untuk kurangkan sakit.Lagi satu jenis ubat ialah Ibuprofen.Doc cakap lagi, sakit ni ambil masa lama sikit untuk sembuh sebab aku terjatuh kuat.Bukan sebarang jatuh.Sampaikan Wan Z ingat rumah kena gempa bumi.LOL.

8 comments:

Sheherazade said...

aduhai z@ck...cian nya dia

every 6 weeks?mcm serious je

syukur la,kalo doc ckp tak de ape2

[z@ck] said...

sorry sis..typo..every six hours =)

Qistina Fahimi said...

18 SX. haha.
zack.cepat sembuh ye. tangge tue mmg hell. tina selalu gak terpeleot kat situ.

[z@ck] said...

tina..
huhuhuhu..memang puaka btul la tangga tu.

qwert. said...

olooo . kesian dia . get well soon k ! ;)

Just.wanie said...

alolololo siannyaaaa .

kena rogol ? kehkehkeh part tu lawokk

eDdY said...

fuuuuhhh...seb baek xder aper2..huhu

Unknown said...

aiyark...
camner leh jd lagu tue
x pasai2 kne tayang arini:p

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger