Online users

Follower

Tuesday, March 22, 2011

Garang macam singa

Aku memang cukup hangin kalau orang main pakai baju aku sesuka hati.Tak kira la orang tu adik aku sendiri ke, aku memang pantang.Baru baru ni Ika ada letak kat FB gambar dia pakai baju aku. Sebelum ni aku tak kisah sangat dia nak pakai baju yang aku tinggal kat rumah.Tapi kali ni memang aku mengamuk sakan sebab baju yang dia pakai tu baju orang bagi. Value tinggi sikit bila orang yang kasi.Mana boleh sebarang pakai.Minta izin pun tak.Haa..apa lagi.Singa mengamuk mengaum kat FB la. Rasa macam hak peribadi dicabul gitu. Dalam dua tiga hari lepas aku mengamuk kat FB tu, terus Ika text cakap dia takkan pakai dah baju tu. Hah.Tahu pun takut. Aku memang garang dengan adik adik aku. Kalau dorang tak buat salah, aku ok ja.Tapi kalau dorang trigger kemarahan aku ni, memang habislah tangan kaki dorang aku cubit dan tampar.Heh.

p/s : Dulu selalu la naik tangan kat dorang.Tapi bila dah makin besar ni, jadi malas pula nak naik tangan.Mulut pula yang rajin pot pet pot pet berleter macam mak cik. Hohohoho.

1 comments:

eDdY said...

waaa...garang nyer...

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger