Online users

Follower

Tuesday, March 1, 2011

I'm a female cleaner.

Yo yo yo. Wassup y'all. Semalam baru check email dari Mrs. X, dia cakap sekarang dia tengah manage finance.Cakap berlapik la kan.Meaning lain ialah dia still consider nak pakai orang untuk bersihkan rumah dia tahun ni. But the good news is, dia boleh tolong recommend aku kat kawan kawan dia yang lain.Hope ada luck la tahun ni. Hope ada email masuk offer kerja.Hohohoho.Bosan juga duduk rumah.Free time banyak kot.

Sunday ni ada one-off cleaning job kat Kelburn.Hope lepas ni dia berminat la nak hire aku terus jadi cleaner kat rumah dia. Tak boleh blah,time aku introduce diri aku, aku cakap nama aku Zack.Dia ingat aku lelaki.Terus dia SMS, "I only advertised for female cleaners.Sorry"Hahahaha.Dah satu hal pula nak kena explain nama betul aku sekian sekian, yang aku ni female.

Datanglah kerja, datanglah.

1 comments:

eDdY said...

insyaallah..dpt nyer kejer tu..
lagi2 dgn pengalaman yg luas dlam bidang cleaning ni..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger