Online users

Follower

Sunday, May 8, 2011

Rugby lagi.


Lepas hantar assignment, malam tu berjimba pula kat stadium.Hahaha.Tak ada la berjimba apa pun.Pi tengok rugby ja pun. Hurricanes VS Blues. This is my second time. Cuaca sejuk teruk.Huhuhu.

Oleh sebab Hurricanes memang terkenal dengan colour kuning, maka kami pun kena la pakai something yang berwarna kuning juga.Gasak la pakai jersey Malaysia.Memang tak ada stok baju kuning dah. Hahaha.Smart seh.Puji diri sendiri pulek.

Pembukaan oleh gadis gadis cheer. Badan tak ada la cantik mana pun.Bam bam je aku tengok. Senang cakap sini punya geng cheer tak ado la skinny macam yang selalu duk tunjuk dalam tv tu.Hahaha.

Kecewa Hurricanes kalah teruk malam tu.Ku mencari cari Ma'a Nonu tapi tidak ketemu. Sudah beralih arah agaknya.Pulang dengan hati yang kecewa.Penat cek bersorak. Huh.

4 comments:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

sebab korang pakai kuning tu yg kalah
haha

Judiene said...

Hang memang minat rugby ka apa neh??
Hehehe.

[z@ck] said...

kapten luffy..
haip.mana ada! hahaha

Judiene..
tak minat pun.setakat pi tgok meriahkan suasana ja pun =)

eDdY said...

terbaek..pakai baju malaysia..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger