Online users

Follower

Monday, May 30, 2011

Sambungan entry Pasar Malam

Ini sambungan entry Pasar Malam.

Bang oiii..satay tu bagi yang besaq besaq ja.Yang kecik kecik masuk mulut kita naa.Hahaha.

Ada kuih loyang! Ada kacang rebus! Like like.

Rest kejap makan roti boom Kudin Keyna.

Gerai ISMA NZ. Stall dorang paling cepat tutup.

Antara pengunjung mat saleh yang datang. Minah saleh ni mai gerai kitorang nak beli satay secucuk ja. Fikir sebab nak promote makanan Malaysia punya pasal, jual la secucuk kat dia.Heh.

Stall Academic Committee.

Stall ni paling meriah you'olls. Bagi meja paling besaq pun tak cukup nak letak semua barang.Hehehehe.Eh. Syamsul Yusof la! Hahahaha.

Good job anak buahku. Beli scoop ais krim dengan harapan ais krim akan terbentuk bulat elok la dalam air. Haram tak pun. Masing masing fail tak reti nak guna.Hahaha.

Macaroon. Ini yang ampa duk gila sangat kat Malaysia tu kan?Ini Balqis yang buat.

9 comments:

Drunbella Khoo said...

dalam banyak-banyak makanan tu, aku aim kacang kuda.
hahaha.
:D
laksa takda jual ka pirah?

[z@ck] said...

Drunbella Khoo..
haa..nampak pula kan hang ni..hehehe.

SyahmiFikri said...

haha.. secucuk jer sate? nak rasa apa laa sgt.. hhhaaa

[z@ck] said...

SyahmiFikri..
besa la mat saleh.makan sikit ja.bukan macam budak msia.hahaha

AcanCapik said...

yg jual tart buah ngan macaroon takdak gambaq pun. =p

[z@ck] said...

AcanCapik..
hahaha..tgok sendiri kat FB dia laa.. =P

Aisumi Chan Kawa'i said...

donut.. donut...

eDdY said...

macaroon tu wat sendiri jer ek..best2
aq rase org mesia jer yg jenis beli satay banyak2...minah salleh tu mungkin x biaser..hehe(^^)

ASaDa RyutaRo said...

giler meriah! best weh!

kat sini ade gak buat nanti. biasanya lepas hbs sem 2. hohoho..

laku gak satey korang. hebat!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger