Online users

Follower

Friday, June 17, 2011

Hobi baru

Dia : Saya nak pergi Padang Besaq ni. Yang nak beli apa? Baju?
Aku : Baju? Baju apa? Jersey ka?
Dia : Baju apa yang awak nak?
Aku : Erm.Ikut awak la. Tak ada mengidam baju apa pun la ni.
Dia : Abih tu awak mengidam apa? Gitau la gitau la.
Aku : Nak peti ais sendiri.Nak lekat fridge magnet.Hihihi.
Dia : Tudia aih! Pada sungguh!

Hehehe.Memang tak beragak. Orang nak bagi baju, hang demand peti ais.Memang tak dapat la kan.Actually sekarang ni hobi kumpul fridge magnet.Al-maklumlah, hari tu pusing satu north.So, banyak juga la koleksi FM yang aku dapat. Pantang berhenti kat i-site, mesti grab satu FM. Nak buat kenangan selepas tinggalkan NZ nanti.Hehehe.

Dulu duk kata kat orang "Apalah sangat kutip FM tu. Buat semak peti ais ja!". La ni aku pula terjebak.Mungkin sudah berfikir ke arah itu.Ye lah.Selalu hobi kutip FM ni geng surirumah tangga ja. Hihihi.Kalau boleh nak ada peti ais sendiri.Senang.Tak gaduh berebut dengan orang lain.One more thing, dikhuatiri akan dicop buruk siku kalau lekat kat peti ais rumah tok kemudian lepas kahwin cabut balik untuk letak kat peti ais rumah sendiri.Hahaha.

7 comments:

Roza Ami Nanomiya said...

peti ais mintak sbg hantaran kawen eh

[z@ck] said...

Roza Ami Nanomiya..
nooooh.jenuh nak bungkuih!

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. semangat giler nak ada peti ais sendiri semata2 nak lekat FM.

[z@ck] said...

Asada Ryutaro..
hahahaha...mesti!

Att Ashburn said...

att kumpul jugak. dah penuh peti ais yeay hhee

eDdY said...

ader rezeki..dpt hadiah peti ais ni time kawen(^^)

Dee said...

hobi geng surirumahtangga..aissshhhh..nak marah ni..nak marah ni..tp sbb zack pernah bagi kak dee..x jadi marahlah..hehehe..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger