Online users

Follower

Sunday, July 17, 2011

Google translate

Kadang kadang bila kita ym dengan someone terlalu lama sampai tak ada benda nak cakap tapi still nak ym, jadi macam ni lah :

Dia : Awak ni douce la.
Aku : Apa dia? Sat.
Dia : Awak buat apa?
Aku : Sweet eh? Saya google jap tadi.
Dia : Tudien.Hahaha.
Aku : Betoi dak?
Dia : Betoi.
Aku: Yes! Yes! Yes!

*Douce itu diambil dari perkataan Latin,dulcis yang bermaksud sweet.

Aku: Tu es ma prune de sucre du miel tas.
Dia : Sat.
Aku : Hahahaha.
Dia : Natang apa? Saja taip la tu.
Aku : You're my honey bunch sugar plum la.
Dia : Aik.Hahaha.Saya tak reti nak google.
Aku : Apa la b ni.Ingatkan terrar sangat.

Syok oh main main tukaq bahasa ni. Aku main google translate ja. Tak tahu la direct translation ka apa.Bantai ja labu.Yang penting, haaaaappppyyy! =)

p/s : Sekali sekala menghangatkan hubungan dengan bahasa asing, apa salahnya? Wakakaka


 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger