Online users

Follower

Monday, September 19, 2011

Gold Coast punya cerita : Part 6

Cerita Dreamworld berakhir sudah. Lepas ni aku cerita pasal Movie World pulak naa. Double fun I tell you. Nah aku tinggalkan korang dengan sedikit gambar dalam Dreamworld. (Kes malas nak mengarang panjang panjang.Hahaha.)

Wipeout.Simulator tsunami.Aku tak naik sebab takut pening kepala.Tengok dorang ni pun sampai merah padam muka asyik tertonggeng atas bawah. Eeee..Tobat la nak naik. Menyusahkan badan lagi ada la.Huhuhu. Untuk yang tak susah pening, boleh la try.Aku kalau sekali pening, memang lembik satu badan T_T

Senang cerita semua game kat sini ada elemen pusing. Cuma yang membezakan adalah cara pusingan.Yang ni ok sikit sebab dia pusing ke kiri dan kanan ja. Still boleh tahan lagi.Itu pun lepas turun gelong la kejap.

FYI, mainan diatas dilabel sebagai kids game ye. Gilo. Ferris wheel ni pusing 360 darjah.Yang ni Wan sorang ja naik. Aku dan Ada give up gara gara kesan pening main game sebelum ni tak habis lagi.

On the way nak pergi surau. Oh.Jangan risau pasal solat sebab ada prayer room kat dalam Dreamworld. Halal food stall pun ada.Memang tak gaduh nak fikir usung bekal makanan. Beli ja kat sini.Kitorang tak sempat nak usha halal food kat sini sebab dah tutup. Tapi memang konfirm ada.Kat peta pun ada tulis =)

2 comments:

eDdY said...

aq suka maen mende pusing2..siyes..hehe(^^)

[z@ck] said...

eddy..
haa..elok sgt la dgn hang game2 ni..huhuhu

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger