Online users

Follower

Saturday, November 19, 2011

Ke sana sini

Adat bercinta. Bila berjauhan selalu rindu rinduan.Bila dah dekat, mulalah nak berjumpa selalu. Kesempatan yang ada digunakan sebaiknya.Ecewah.Esok dia dah start kelas balik dah. So hari ni dari pagi sampai petang keluar dating. Balik rumah, tok aji duk tunggu depan rumah. Hahaha. Kena sedas. Biasa la orang tua.

"Hang pi mana Pirah?"
"Pi Aloq Setaq"
"Dari pagi tadi pi Aloq Setaq buat apa bla bla bla"

Roti telur with teh tarik. Perfect combination.

At this point aku malas nak dengar dah. Tok macam tak faham ja orang bercinta.Keluar rumah pukul 10 pagi. Teman mat arep makan breakfast. Aku yang dah makan nasi goreng kat rumah pun bantai jugak roti telur sebijik kat gerai tu. Kelia sungguh. Kuah dia sedap.

Lepas dah kenyang breakfast, terus pergi Alor Setar Mall. Jarang aku dapat keluar awal macam ni dengan dia. So rasa macam pelik sikit. Rasa relax sikit. Kalau tak, jalan kalut macam apa lagi.Punya nak kejar masa.Hahaha. Sale tengah menggila. Tengok tu nak tengok ni nak. Botak pala mat arep hari ni. Payah jugak la dapat awek kuat shopping ni =.= Aku nak bayar tapi dia tak bagi. Katanya nak belanja. Dah plan lama nak beli itu ini untuk aku katanya. Rasa bersalah pun ado tapi what to do. Sudah terlanjur perbuatan. Hohohoho.

Dah botak pala kat sale, pergi makan pulak. Oh. Kali ni makan kat KFC pulak. Aku kalau makan KFC ni, memang favourite dish snack plate. Suka bahagian thigh sebab isi tak banyak. Aku mana hadap sangat isi ketat. Cepat muak. Sekarang ni KFC pun buat macam McD. Sos style tekan tekan. Tak ada dah nak letak dalam botol.

Kenyang lunch, tengok wayang pulak. Cerita Immortals. Not bad la. Cerita pasal perang. Cinematography dia cantik. Tapi ada jugak la scene yang nampak sangat kartun nya. Boleh la nak pi tengok. Starting agak bosan.Tengah tengah baru best.Tak senang duduk pasal banyak sangat scene menjijikkan.Darah sana sini.

What a day! Thanks dear!

6 comments:

eDdY said...

immortals x best..aq suka part last skali jer..haha

[z@ck] said...

eDdy..
part last yang mana?

eDdY said...

yg tang lawan dgn titan tu..hehe

[z@ck] said...

eDdy..
oooohh..hahaha.

oshinz said...

immortal sangat merepek. tak suka die punye jalan cerita. tak best tak best tak best. hahaha.

[z@ck] said...

oshinz..
hahaha.agak la.tapi aku suka part lawan. =P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger