Online users

Follower

Tuesday, December 6, 2011

Inai/Henna

Terasa macam nak pakai inai. Hari tu dapat dari orang yang baru balik haji. Mujur dah siap dalam bentuk serbuk. Tinggal nak bancuh je lah. Kuku aku ni dah la kuku cawan. Kecik pulak tu. Cukup susah nak letak inai pasal ruang kuku kecik. Hahaha. Seksa la hai. Dah lama tak pakai inai. Last pakai time sekolah rendah kot. Pakai tak sampai 3 jam, dah buka. Pasal rimas nak kena kejung tangan, pedo tak bagi inai terkeluar. Cepat bosan.Hohoho. Hasil after tak pulak snap gambarnya. Tapi tak merah sangat pun.

p/s: Tok sound pakai inai time siang. Bila pakai inai, tak boleh la nak buat kerja lain kan. Duk tunggu depan tv, goyang kaki. Tu yang dia hingaq tu. Selalunya orang pakai malam sebab time tu dah tak banyak benda nak buat.Just rehat rehat dan tidur ja.

5 comments:

Suria said...

dlu² kan kalo pakai inai msti ada org tua² ckp, dh pakai inai jgn bg ayam nmpk satgi ayam mai cakaq tgn...kahkahkah :P

yanasensei said...

nk pkai gakkk. :D

[z@ck] said...

Suria..
ya ka? hahaha..lawak la plak.mujur berkurung dalam rumah ja. =)

yanasensei..
hang mmg kaki pki inai kan?

eDdY said...

mana nak merah da pakai pon skejap sgt..haha

[z@ck] said...

eDdy..
aku cepat bosan.hahaha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger