Online users

Follower

Monday, December 12, 2011

Pizza lagi.


Last week, pergi Bukit Mertajam. Ada misi yang perlu diselesaikan. Tapi sebelum tu, jom pekena cheesy pizza lagi sekali kat Jusco Perda. Mat arep kempunan nak makan. Katanya tak sempat lagi merasa. Ha la ha la. Jom makan pizza.

Order hut platter jugak. Ini yang sampai dulu. Pizza lambat sampai. Mamat tu dah mula bising bising. "Mana pizza ni...?" Tau la kempunan pun. Sabaq sat.

Setahun lebih kenal, baru time ni aku tau dia suka makan cheese. Kan ada cream cheese yang bulat bulat atas pizza tu kan? Kalau aku, aku sapu kat pizza bagi rata. Dia pulak, amik cream cheese, sumbat mulut macam tu ja. Aku makan satu slice pun dah kenyang pasai aku duk pulun hut platter. Mai time hujung hujung, dia surrender. Aku pulak yang kena habiskan. Fair la kan. 2 slice aku, 4 slice dia. Hahaha.

Memang pantang nampak benda lip lap lip lap ni.Ho-ho-ho. Merry Christmas!

p/s : Ternampak kedai ayam penyet AP. Nanti nak mai balik sini. Nak try AP pulak. Sekarang ni dah jadi peminat tegar ayam penyet. Pantang nampak, mesti nak try.

8 comments:

~Beb~ said...

Lame gile tak mkn pizza hut. Lately asik bantai dominos!

Just.wanie said...

hari tu pegi makan ayam penyet kat kat situ . nasi kena order lain . sedapp!

ira_violet_bee said...

selalu gak mkn AP kt JJ perda tue..tp service kurang ckt..lain yg diorder lain yang dihantarnye..tp xkisah la sebab mmg peminat Ayam Penyet hihihi...

Softtouch [Hanim] said...

hai zack...

ooo tulah cik abg zack yer..br ari ni akak tgk dia..sblum ni zack xpernah tnjuk....

makin lawa lah zack...:)

diba said...

wah..sehedapnya..xase ag pizza yg latest tu..

eDdY said...

xtau la dan ke x aq nak rase pizza ni bile balik mesia nnt..huu

[z@ck] said...

Fabulous Me..
area sini tak ada dominos.that's why hentam pizza hut.hehehe

Just.wanie..
ye ke? macam sedap betol tu!

ira_bluebee..
hari tu tengok tak ramai yg makan kat situ.wonder why.mungkin pelayan mengelamun buat kerja kot.hehehe

Softtouch [Hanim]..
alahai..segan la macam ni.haha. =P

diba..
kena try sekali. cukup syarat org kata.hahaha

eDdy..
hang kat mana sebenarnya ni?

Ilham Liyana said...

kuruihhhhhh

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger