Online users

Follower

Thursday, December 15, 2011

Potong kasi rendah

Dua hari lepas, aku pergi Vincci. Mencari kasut untuk pakai kat maktab nanti. Nak yang bertumit, tapi tak nak yang tinggi sangat. Dah la aku pun dah renjong. Kang pakai tinggi tinggi, orang cakap 'tak boleh tinggi lagi ke?'. Hahaha. Lagi pun, nak pakai ke kelas setiap hari. Tak mampu la nak tinggi tinggi. Buat sakit kaki ja.Kebanyakkan design yang aku nak, semuanya tumit tinggi. Tinggi yang melampau. Vincci tengah sale oi. Ada yang 70%, ada yang 50% ada yang 20% ja. Ada la aku tengok satu kasut ni, cantik sangat tapi tumitnya terlalu tinggi dong. Aku dah kerut kening dah pasal non ado yang tumit rendah yang cantik design nya sampaikan mat arep cakap,

Ish. Tak boleh potong ka tumit tu bagi rendah sikit?

=.=

Aku tak tahu la dia sengaja buat lawak or memang dia bermaksud suruh aku beli kasut tu, balik hantar tukang kasut kasi potong tumit kasut tu. Selesai masalah. Hohoho.

8 comments:

Ryha Feyzal said...

zack,

ryha pun ada masalah yg sama - tggi. jadi, ryha beli wedges berketinggian 1 - 1 1/2 inci. Tak tggi sgt la tp ada tapak. mmg kena rajin cari kasut jenis mcm ni. ryha suka carlo rino n vincci sbb comel n selesa.

eva said...

wah! mesti vinci lps ni.. dulu rajin pakai tumit tinggi.. skrg dah malas dh.. tp tgk jugak kalau kwn suma pakai tunmit tinggi, kene pakai jugak hehe

Irfa said...

akak ngan vincci tu selalu kecik ati.yang berkenan mesti takde size.dahla kaki besar size 40.susah nak dapat yg bekenan di hati.
eh boleh ke potong tumit kasut?tak terjengket ker?

niezam said...

bila masuk maktab balik? ingatkan pas blk dar Welly, terus stat ngajo.

oshinz said...

boleh potong ke tumit jadi rendah sikit? haha. tak pernah cuba dan tak pernah tahu.

eDdY said...

rase2 nyer la..dari cara ko tuleh..mmg dier maksud kan betul tu..hehe

Aina Rosli said...

sye ade mslah jgak...tp tukang kasut tu xnk ptong die kalu potong tpak jd kosong...xde tapak

srikandiain said...

Boleh potong ka? 😔

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger