Online users

Follower

Wednesday, November 21, 2012

Dinner at Kenny

Tetiba ja mat arep ajak makan Kenny. Tak pernah pernah makan situ sebelum ni. Al maklumlah. Mahal. Huhuhu. Banyak kali jugak aku tanya, "Betoi ka ni nak makan kat Kenny? Mahai kot" Dia cakap orait ja makan situ. Sekali sekala katanya. Ok la. Kat Alor Setar ni ada satu ja branch Kenny. Kat Hotel Royale, Jalan Putra. Sampai sana dah lewat petang. Kosong. Kitorang je customer kat situ. Aku rasa orang Alor Setar ni kureng sikit kot Kenny. Belek menu, teringin nak makan pasta tapi harganya, tak beragak oiii..Better amik quarter chicken with 3 side dishes. Baru RM 18. Huhuhu.

Sehati sejiwa pilih chocolate raisin muffin. Mine, original quarter chicken with macaroni and cheese, fruit salad and mashed potato. Mat arep, black pepper quarter chicken with baked beans, mashed potato and coleslaw.

Tunggu dua tiga tahun lagi baru mai makan kat Kenny lagi kot.Hahaha.

14 comments:

Mysara Newrie said...

terliur! lama tak makan Kenny :/ huhu

[z@ck] said...

Mysara Newrie..
sila pi makan sekarang.hahaha

Sweetie said...

Nandos pun sama,mahal.

[z@ck] said...

Sweetie..
tapi Nandos rasa macam mampu lagi nak makan.plus, much tastier than Kenny.huhuhu

cha said...

Akak prefer Nandos dari Kenny. Kenny macam takde rasa haha

izyantyPersonalTaste said...

sedapnya....

Saya Disini said...

sedpnye

[z@ck] said...

cha..
same! kenny kan makanan sihat katanya..less kalori..tu yg tadak rasa tu..ahahaha


AmirahSM said...

zaxk..aku makan muffin dia ja..kekeke, tgu keje la gamaknya nak mai byk kali =p

[z@ck] said...

AmirahSM..
tu la..huhuhu

Iz Malazi said...

baguihnya tak kedekut side dishhh

[z@ck] said...

Iz Malazi..
tapi portion sikit jugak..want more.hahaha

eDdY said...

mmg lama da aku x gi makan sini..nnt balik m'sia nak pi la..hehe

[z@ck] said...

eDdy..
berapa lama lagi kat cape town?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger